Priėmimas į mokyklą
Visi dokumentai ir prašymai, reikalingi mokinių priėmimui į mokyklą, įskaitant tvarkos aprašus ir priėmimo grafikus.
Išsami informacija apie mokyklos teikiamas paslaugas, ugdymo procesą ir svarbius išteklius, kurie padės užtikrinti vaikų gerovę ir sėkmingą mokymąsi.
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Pamokų pradžios ir pabaigos laikai skirtingoms klasėms 2023–2024 mokslo metams.
Your financial support is a lifeline for our projects and initiatives.
Pamokos
Pamokų laikas
1.
8.00 – 8.45
2.
8.55 – 9.40
3.
9.50 – 10.35
4.
10.50 – 11.35
5.
12.05 – 12.50
6.
13.00 – 13.45
7.
13.55 – 14.40
Consider becoming a monthly donor to provide consistent.
Pamokos
Pamokų laikas
1.
8.00 – 8.30
2.
8.45 – 9.15
3.
9.30 – 10.00
4.
10.50 – 11.20
5.
11.30 – 12.00
Charity welcomes partnerships with corporations that share.
Pamokos
Pamokų laikas
1.
8.00 – 8.35
2.
8.50 – 9.25
3.
9.45 – 10.20
4.
10.40 – 11.15
5.
11.25–12.00
Išsami informacija apie mokyklos teikiamas paslaugas, ugdymo procesą ir svarbius išteklius, kurie padės užtikrinti vaikų gerovę ir sėkmingą mokymąsi.
Alytaus Piliakalnio progimnazija dėkoja už suteiktą paramą, kuri prisideda prie mūsų veiklos ir švietimo kokybės gerinimo. Ši parama yra naudojama pagal nustatytas tvarkas, siekiant užtikrinti skaidrumą ir efektyvų lėšų panaudojimą.
Įsakymas dėl gautos paramos priėmimo, skirstymo ir panaudojimo komisijos sudėties yra patvirtintas.
Su pagarba ir padėka progimnazijos direktorė Daiva Rekštienė.
Darbo laikas: I – V 12.00 – 18.00
Atsisiųsti
Patyčios – viena opiausių šių laikų visuomenės problemų, kuri plačiai paplitusi ir tarp vaikų/paauglių.
Patyčių problematikos tyrinėtojas prof. D. Olweus, pažymi, jog patyčios arba priekabiavimas yra elgesys, kuomet prieš asmenį pakartotinai, sąmoningai, agresyviai (brutaliai) ir tyčia atliekami negatyvūs veiksmai. Šių veiksmų tikslas yra įskaudinti kitą žmogų ir sukelti jam diskomfortą. Yra žinomos dvi patyčių formos:
Piliakalnio progimnazija, siekdama užtikrinti mokyklos bendruomenės narių saugų psichologinį klimatą, vykdo patyčių prevencijos programą Olweus. Ši programa ypatinga tuo, kad į programą įtraukti ir ją vykdo visi mokyklos bendruomenės nariai. Svarbu laiku ir tinkamai reaguoti į kylančias patyčias, o Olweus programa aiškiai ir nurodo kelią, kaip tinkamai reaguoti į patyčias, ką daryti, kad jų būtų kuo mažiau.
Atsisiųsti
Visi dokumentai ir prašymai, reikalingi mokinių priėmimui į mokyklą, įskaitant tvarkos aprašus ir priėmimo grafikus.
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Prašymai į mokyklą:
Informacija apie mokyklos teikiamas administracines ir švietimo paslaugas, įskaitant ugdymo programas, priėmimo sąlygas, specialias paslaugas ir kitus svarbius išteklius, kurie padeda mokiniams ir tėvams pasiekti geriausių rezultatų.
PATVIRTINTA
Alytaus Piliakalnio progimnazijos direktoriaus
2014 m. rugsėjo 01 d.
įsakymu Nr. V-66
ALYTAUS MIESTO BENDRUOMENĖS NARIŲ KREIPIMOSI IR NAUDOJIMOSI ALYTAUS PILIAKALNIO PROGIMNAZIJOS PATALPOMIS TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šis aprašas reglamentuoja kreipimosi į Alytaus Piliakalnio progimnazijos administraciją, Alytaus Piliakalnio progimnazijos patalpų naudojimo ir atsiskaitymo už suteiktą galimybę naudotis patalpomis tvarką.
2. Piliakalnio progimnazija laisvu laiku (po pamokų, neformaliojo švietimo ir kitų renginių) leidžia neatlygintinai naudoti progimnazijos patalpas (sporto ir aktų sales, mokomuosius kabinetus, bibliotekas) ir kitą turtą (mokymo priemones, kūno kultūros ir sporto inventorių, mokyklinius baldus) Alytaus miesto bendruomenės vienkartinėms švietimo, kultūros, sporto ir rekreacijos, socialinėms, sveikatinimo ir kitoms nekomercinėms reikmėms tenkinti.
Vienkartinėmis reikmėmis laikomas tų pačių patalpų ar inventoriaus naudojimas ne dažniau kaip vieną kartą per mėnesį.
3. Alytaus miesto bendruomenės nariai, norintys pasinaudoti Alytaus Piliakalnio progimnazijos patalpomis, privalo pateikti rašytinį prašymą progimnazijos direktorės vardu. Prašymas rašomas laisva forma. Prašyme privaloma nurodyti tikslius prašančiojo duomenis, patalpų naudojimo tikslą, pageidaujamą naudojimosi patalpomis datą, laiką ir trukmę. Prašymas turi būti parašytas ir pateiktas ne vėliau, kaip prieš 3 darbo dienas iki pageidaujamos naudotis patalpomis datos.
4. Dėl galimybės suteikti pageidaujamas patalpas atsakoma per 2 darbo dienas telefonu, nurodytu kreipimesi dėl patalpų naudojimosi. Atsakant atsižvelgiama į progimnazijos patalpų poreikį ugdymo funkcijų vykdymui, patalpų naudojimo tikslų atitikimą reikalavimams keliamiems, švietimo įstaigoms ir patalpų užimtumui pagal ankstesnius kreipimusi dėl patalpų naudojimosi.
II. PATALPŲ NAUDOJIMO TAISYKLĖS
5. Patalpos naudojamos tik nustatytu laiku ir tiems tikslams, kurie buvo išdėstyti prašyme dėl patalpų naudojimosi. Naudojamos tik tos patalpos, kurios buvo apibrėžtos prašyme. Jei susitarimo objektas yra sporto salė, privaloma laikytis sutarties dėl sporto salės nuomos sąlygų ir sporto salės nuomos taisyklių. Apie pastebėtus patalpų įrangos, baldų ar kito inventoriaus gedimus nedelsiant privalu pranešti progimnazijos administracijai.
6. Po 21 val. Alytaus Piliakalnio progimnazijos patalpos nenuomojamos.
Draudžiama:
7.1. Rūkyti progimnazijos patalpose ar teritorijoje.
7.2. Vartoti ar būti apsvaigus nuo alkoholio ar kitų psichotropinių medžiagų.
7.3. Atsivesti į patalpas naminius gyvūnus.
7.4. Vaikščioti po kitas, progimnazijos pasinaudojimo prašyme neišvardintas patalpas, gadinti progimnazijos turtą.
7.5. Užsiimti progimnazijos patalpose veikla nesuderinama su ugdymo aplinkai keliamais reikalavimais.
III. ATSISKAITYMO UŽ SUTEIKTAS PATALPAS SĄLYGOS
8. Alytaus miesto bendruomenės nariams vienkartinėms reikmėms Alytaus Piliakalnio progimnazijos patalpos pasinaudoti suteikiamos nemokamai. Visais kitais atvejais, kai naudojamos patalpos su inventoriumi (kompiuterių klasės), sporto salė su persirengimo kambariais, aktų salė su įgarsinimo technika, su patalpomis pasinaudoti ketinančiu asmeniu sudaroma sutartis ir imamas 45 Lt. /13,03 Eur. už valandą mokestis, kurį nuomininkas privalo pervesti į Alytaus Piliakalnio progimnazijos nurodytą sąskaitą.
Socialinio pedagogo, specialiojo pedagogo, logopedo, sveikatos priežiūros specialisto, psichologo teikiamos paslaugos progimnazijoje
1. Socialinio pedagogo veiklos turinys:
1.1. dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, mokytojais ir kitais progimnazijoje dirbančiais specialistais.
1.2. vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo), dirba su vaikais, priklausomais nuo alkoholio, narkotinių medžiagų, patiriančiais seksualinį ir fizinį išnaudojimą, vykdo saviraiškos ir saviaktualizacijos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio bei kitų problemų sprendimo prevencines programas.
1.3. padeda tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams ugdyti savo vaiką; suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas. Informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę-pedagoginę pagalbą.
1.4. bendradarbiauja su klasių auklėtojais, kitais mokytojais, specialistais, progimnazijos administracija sprendžiant vaikų socialines – pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų. Padeda jiems geriau suprasti, kaip vaikų socialinės problemos veikia jų elgesį, pažangumą, lankomumą. Teikia siūlymų, kaip būtų galima gerinti socialinį-pedagoginį klimatą, sukurti jaukią, saugią darbo aplinką.
1.5. nuolat palaiko ryšius su vietos bendruomene ir įvairiomis įstaigomis, rūpinasi gyvenamosios aplinkos pritaikymu vaiko poreikiams.
1.6. tiria socialinės pedagoginės pagalbos poreikį. Organizuoja ir koordinuoja socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą ir vertina jos kokybę.
1.7. kartu su įstaigos personalu, visuomeninėmis organizacijomis ir socialiniais partneriais iš kitų institucijų atlieka šviečiamąjį-informacinį darbą.
1.8. inicijuoja, organizuoja socialinių projektų kūrimą ir jų įgyvendinimą.
1.9. inicijuoja išteklių, kurie būtini vaikų ir jų šeimų poreikiams patenkinti, gavimą.
1.10. palaiko ryšius su įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą.
1.11. atstovauja ir gina vaikų teises progimnazijoje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
1.12. kartu su klasių auklėtojais, kitais ugdytojais rūpinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu.
1.13. lanko vaikus jų namuose, jeigu klasės auklėtojas neturi tam galimybių.
2. Specialiojo pedagogo veiklos turinys:
2.1. teikia pagalbą mokiniams, turintiems intelekto sutrikimų, specifinių pažinimo sutrikimų (neišlavėjimų), emocijų, elgesio ir socialinės raidos sutrikimų, kompleksinių sutrikimų ir ribotą intelektą.
2.2. organizuoja specialiąsias pedagogines pratybas, kuriose lavina sutrikusias funkcijas bei padeda išmokti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus.
2.3. dalyvauja progimnazijos specialaus ugdymo komisijos darbe, renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus.
2.4. konsultuoja mokytojus, kaip modifikuoti ir adaptuoti Bendrąsias mokymo programas, atsižvelgiant į mokinių realų žinių lygį, sutrikusios funkcijos korekciją.
2.5. kaupia mokomąją-koreguojamąją medžiagą sutrikusiai funkcijai lavinti.
2.6. teikia metodinę pagalbą mokytojams, konsultuoja tėvus.
2.7. dirba pagal progimnazijos vadovo patvirtintą tvarkaraštį specialiojo ugdymo kabinete.
2.8. tvarko specialiojo pedagogo dienyną, specialiojo ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiosios pedagoginės pagalbos skyrimo dokumentus, rengia savo veiklos programą.
2.9. atsiskaito progimnazijos direktoriui ir direktoriaus pavaduotojai ugdymui, kuruojančiai specialiojo pedagogo veiklą, apie pasiektus darbo rezultatus, pateikdamas veiklos programą ir savo veiklos ataskaitą. Veiklos ataskaitoje turi būti duomenys apie bendrą specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių skaičių, pagalbą gavusių mokinių skaičių bei jų pasiekimus per atsiskaitomąjį laikotarpį.
2.10. bendradarbiauja su mokytojais, auklėtojais, logopedu, socialine pedagoge sudarant individualias programas, sistemingai kelia savo kvalifikaciją.
3. Logopedo veiklos turinys:
3.1. įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus bei kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
3.2. logopedas pagal progimnazijos direktoriaus patvirtintą tvarkaraštį dirba specialiojo ugdymo kabinete.
3.3. pagrindinė logopedo darbo forma yra pratybos: individualios, pogrupinės ir grupinės.
3.4. logopedas tvarko logopedo dienyną, specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiosios pedagoginės pagalbos skyrimo dokumentus, rengia veiklos programą ir darbo ataskaitą.
3.5. logopedas pildo kalbos įvertinimo korteles, prireikus sudaro individualiąsias ir pogrupines bei grupines programas.
3.6. logopedas už darbo rezultatus atsiskaito progimnazijos vadovui, pateikdamas veiklos programą ir veiklos ataskaitą.
3.7. konsultuoja kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus) ir mokytojus ugdymo organizavimo, kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų prevencijos bei jų šalinimo klausimais.
3.8. bendradarbiauja su mokytojais, auklėtojais, spec. pedagogu, socialine pedagoge sudarant individualias programas, sistemingai kelia kvalifikaciją.
4. Sveikatos priežiūros specialisto veiklos turinys:
4.1. teikia sveikatinimo veiklos metodines konsultacijas mokytojams, mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams), kaupia metodinę ir informacinę medžiagą mokinių sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo klausimais;
4.2. teikia informaciją sveikatos išsaugojimo bei stiprinimo klausimais ir vykdo šios informacijos sklaidą (progimnazijos stenduose, renginiuose, viktorinose ir pan.) progimnazijos bendruomenei.
4.3. inicijuoja progimnazijos sveikatinimo projektų (programų) rengimą ir dalyvauja juos įgyvendinant;
4.4. teikia pagalbą mokiniams ugdant sveikos gyvensenos ir asmens higienos įgūdžius;
4.5. vykdo mokinių maitinimo priežiūrą, skatinant sveiką mitybą bei sveikos mitybos įgūdžius;
4.6. dalyvauja nustatant prioritetinius progimnazijos aplinkos bei sąlygų gerinimo klausimus; vykdo progimnazijos aplinkos atitikties visuomenės sveikatos priežiūros teisės aktų reikalavimams vertinimą;
4.7. teikia pasiūlymus progimnazijos vadovui dėl reikalingų priemonių, užtikrinančių traumų ir nelaimingų atsitikimų prevenciją progimnazijoje;
4.8. vertina ugdymo proceso atitikimą visuomenės sveikatos priežiūros teisės aktų reikalavimams;
4.9. teikia pagalbą kūno kultūros mokytojams komplektuojant fizinio ugdymo grupes, informaciją dėl mokinių galimybės dalyvauti sporto varžybose;
4.10. kaupia ir apibendrina informaciją apie mokinių sveikatos profilaktinius patikrinimus ir ne rečiau kaip 1 kartą per metus (mokslo metų pradžioje) pateikia progimnazijos bendruomenei, kitoms institucijoms. Teisės aktų nustatyta tvarka;
4.11. pateikia sveikatos priežiūros specialistų rekomendacijas dėl mokinių sveikatos klasės auklėtojui (mokytojams), prižiūri, kaip šios rekomendacijos vykdomos progimnazijoje;
4.12. nustato lėtinių neinfekcinių ligų rizikos veiksnių (alkoholio, tabako, narkotikų vartojimo ir kt.) paplitimą;
4.13. dalyvauja progimnazijos prevencinio darbo grupėse, sprendžiančiose mokinių psichologines, adaptacijos ir socialines problemas;
4.14. teikia pagalbą organizuojant mokinių imunoprofilaktiką;
4.15. teikia informaciją visuomenės sveikatos centrui apskrityje, įtarus užkrečiamąją ligą ar apsinuodijimą progimnazijoje;
4.16. įgyvendina visuomenės sveikatos centro apskrityje specialistų nurodytas užkrečiamųjų ligų epidemiologinės priežiūros priemones.
4.17. teikia ir koordinuoja pirmąją medicininę pagalbą.
5. Psichologo veiklos turinys:
5.1. Konsultuoja emocinių, elgesio arba mokymosi sunkumų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus);
5.2. Konsultuoja mokinius profesijos pasirinkimo klausimais;
5.3. Bendradarbiauja su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu, socialiniu pedagogu ir kitais su mokiniu dirbančiais specialistais, numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus, dirba progimnazijos vaiko gerovės komisijoje;
5.4. Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos problemas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų;
5.5. Atsižvelgiant į progimnazijos bendruomenės poreikius, atlieka aktualius psichologinius tyrimus;
5.6. Esant poreikiui, šviečia progimnazijos bendruomenę vaiko raidos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;
5.7. Dalyvauja formuojant teigiamą progimnazijos bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius bei jų ugdymą kartu su bendraamžiais;
5.8. Renka ir kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su progimnazijos bendruomene bei atlieka mokinių veiklos ir elgesio pamokų metu stebėseną.
Pagalba progimnazijoje teikiama, kai:
Socialinė parama mokiniams
Socialinė parama mokiniams mokykloje organizuojama vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymu ir kitais teisiniais norminiais aktais.
Socialinės paramos mokiniams rūšys:
Socialinę paramą galima gauti:
Priklausomai nuo gaunamų pajamų:
Nepriklausomai nuo gaunamų pajamų:
Mokiniai, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ugdymo programą ar pagal pradinio ugdymo programą pirmoje klasėje, turi teisę į nemokamus pietus nevertinant šeimos gaunamų pajamų (nuo 2021 m. liepos 1 d. visiems priešmokyklinukams, pirmokams ir antrokams nemokami pietūs skiriami be atskiro tėvų (globėjų) prašymo).
Parama mokinio reikmenims įsigyti skiriama iki prasidedant mokslo metams arba mokslo metų pradžioje. Parama mokinio reikmenims įsigyti teikiama pinigais arba nepinigine forma.
Daugiau informacijos Alytaus miesto savivaldybės svetainėje:
https://alytus.lt/lt/paslaugos/socialine-parama-ismoka-kompensacija
Valgykla
Alytaus Piliakalnio progimnazijos mokinius maitina UAB „Alvintra“.
Direktorė – Lina Ribinskienė
Valgykla dirba mokslo dienomis nuo 8.30 iki 14.00 val.
Naudingos nuorodos:
Naudingos nuorodos:
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Atsisiųsti
Išsami informacija apie mokySvarbios nuorodos, susijusios su švietimu, vaikų teisėmis ir socialinėmis iniciatyvomis.klos teikiamas paslaugas, ugdymo procesą ir svarbius išteklius, kurie padės užtikrinti vaikų gerovę ir sėkmingą mokymąsi.